Friday, August 23, 2013

Ja nisam igracka ;)

Istina je ono sto kazu "Ne trci za njim,neces ga stici.Okreni mu ledja,sam ce ti prici.". Tako je sa svima.I ti,druze stari,si me poceo primjecivati tek kad sam ti okrenula ledja,kad sam prestala trcati za tobom.Kad sam stavila tacku na nas odnos.Nisi me imao pravo ponizavati i maltretirati.Nisi me trebao ni imati-ali desilo se. Valjda sam pala na taj tvoj sarm kada osvajas curu.Eh,druze stari,imam i ja svoj ponos, i necu ti dopustiti da mi se vise ikad priblizis.Sada mi pises,zoves me,pokusavas biti na istim mjestima kao i ja...ali,sad je kasno.Propustio si sansu dragi.Poceo si se kajati ali,vjeruj mi,kajat´ ces se jos vise.Htjeo si se igrati sa mnom a zaboravio si,ja nisam IGRACKA.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment