Wednesday, August 21, 2013

Ona je htjela da mu bude sve,ali njemu nije stalo,ne.

Ne znam iskreno sta da ti kazem,jednostavno ne znam.
Volim te,to je sigurno.Ali ti me ne primjecujes jer su ti jedino bitne cure koje su popularne.
Koje izlaze i opijaju se.Znam da te nikada necu imati.Ali neka.Jednom ce ti doci u glavu da nije sve u popularnosti i izlascima.Svaki put kad te vidim sa nekom curom pozelim da sam to ja,da mene drzis za ruku a ne nju.Da se samo za mene smijes i da taj osmijeh ostane moj,samo moj.Zao mi je sto ti nisam dovoljna,sto nisaam popularna..Zao mi je mili.A pored svega,zao mi je tebe,sto ne shvacas.Sto ne shvacas da sam ja tu,stalno uz tebe,da sam ja ta PRAVA!
                                                                                                                           
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


No comments:

Post a Comment